Blood Limit PBF - Witamy i Zapraszamy do gry!
 
IndeksRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 LISTA WZMOCNIEŃ/PERKÓW/ULTÓW

Go down 
AutorWiadomość
Hestin
Admin
avatar

Liczba postów : 11
Join date : 11/04/2018

PisanieTemat: LISTA WZMOCNIEŃ/PERKÓW/ULTÓW   Czw Kwi 12, 2018 11:57 pm

ULTIMATES
1. Energy Disc - Energia przybiera wygląd ostrza tarczowego która tnie wrogów.
2. Kamehameha - Fala uderzeniowa dalekiego zasięgu oraz średniej mocy stworzona przez Master Roshiego oraz opanowana przez Son Goku.
3. Kamehamehax10 - Dziesięciokrotnie wzmocniona fala Kamehameha.
4. Dragon Fist - Technika Smoczej Pięści która przy ataku tworzy Smocze Widmo.
5. Garlic Gun - Działo Czosnkowe dalekiego zasięgu oraz średniej mocy czyli Fala Uderzeniowa stworzona przez Vegete.
6. Final Flash - Potężna Fala Uderzeniowa stworzona również przez Vegete.
7. Self-Destruct - Samodestrukcja która pochłania wszystko w swoim polu rażenia.
8. Energy Beam - Wąska fala uderzeniowa średniej mocy.
9. Masenko - Fala Uderzeniowa wypuszczana z obu rąk często używana przez Piccolo oraz Gohana.
10. Sword Slash - Podstawowa Technika cięcia mieczem często wykorzystywana przez Trunksa.
11. Burning Attack - Kula Energi wysokiej mocy opanowana przez Trunksa.
12. Buster Cannon - Fala uderzeniowa średniej mocy wykorzystywana przez Trunksa.
13. Ki Blast - Zwykły Pocisk ki średniej mocy.
14. Kameha - Słabsza aczkolwiek nie wiele, wersja kamehameha czyli fala uderzeniowa.
15. Wolf Claw - Specjalny Atak Yamchy w którym zadaje on 3 ciosy przypominające Atak Wilka
16. Solar Flare - Atak powodujący oślepienie przeciwnika na krótką chwilę. Często wykorzystywany przez Kuririna oraz Cella.
17. P.R.S. Attack (Paper, Rock, Scissors Attack) - Atak stworzony przez Dziadka Gohana. Kombo zaczyna się od ciosu otwartą ręką po czym przechodzi do ciosu w twarz kończąc palcami w oczy.
18. Finger Beam - Bardzo wąską ale mocno skondensowana energia skupiająca się na opuszkach palców. Mocniejsza wersja tej techniki to flagowe zagranie Piccolo.
19. Bomber DX - Mocna i większa wersja KI Blasta zadająca o wiele większe obrażenia. Atak używany przez Nappe.
20. Charging - Szarżowanie na przeciwnika.
21. Flamethrower - Strumień Ognia.
22. Fire Ball - Ognista Kula.
23. Deep Bite - Dotkliwa a zarazem głęboka rana od ugryzienia.
24. Tail Blast - Strumień powietrza wywołany poprzez ogon przeciwnika.
25. Toxic Breath - Oddech zatruwający drogi oddechowe.
26. Poison Spit - Splunięcie toksyczną mazią.
27. Ink Beam - Atramentowa fala uderzeniowa słabego rażenia.
28. Ki Punch - Uderzenie pięścią naładowaną Energią.
29. Bloody Beam - Krwawa Fala uderzeniowa średniego rażenia.
30. Magic Ball - Średniej wielkości kula magiczna zadająca średnie obrażenia.
31. Hollow Beam - Fala Pustki małego zasięgu lecz bardzo zabójcza.
32. Fire Breath - Ognista fala paląca jak smoła.
33. Water Beam - Wąska dalekiego zasięgu fala uderzeniowa słabego rażenia.
34. Waterfall - Fala uderzeniowa obszarowa zadająca duże obrażenia.
35. Toxic Vomit - Toksyczne wymioty zatruwające ciało i umysł oraz uszkadzające ciało.


WZMOCNIENIA/PERKI
1. Flying - Umiejętność Latania.
2. Tail-Fense - Umiejętność Obrony Ogonem.
3. Fast-Dodge - Szybki i zwinny unik.
4. Ink Smoke - Atramentowy Dym przez który absolutnie nic nie widać.
5. Afterlife - Umiejętność umożliwiająca jedno zmartwychwstanie.
6. Liquid - Umiejętność zamiany w ciecz.
7. Illusion - Umiejętność umożliwająca wprowadzenie przeciwnika w iluzje ułatwiająca atak.
8. Unpredictable - Umiejętność pozwalająca na nieprzewidywalne ataki.
9. Charge Up - Umiejętność normalnego Ładowania Energii KI.
10. High Jump - Umiejętność pozwalająca na wysokie skoki.
11. Water Shield - Wodna Tarcza pochłaniająca średnią ilość obrażeń.
12. Stone Skin - Umiejętność utwardzenia skóry dzięki której silne ataki przeobrażają się w słabe.
13. Reflect - Umiejętność pozwalająca odbijać ciosy przeciwnika w niego samego.
14. Counter - Umiejętność która pozwala na wykonanie riposty jeśli atakujący nie trafi.
15. Clones - Umiejętność umożliwiająca tworzenie do 3 klonów.
16. Resist - Umiejętność pochłaniająca wszelkie obrażenia przez bardzo krótką chwilę.
17. Teleport - Umiejętność pozwalająca teleportować się na krótki dystans.
18. Moon Light - Umiejętność pozwalająca na wystrzelenie w niebo kuli światła która imituje światło księżyca. Wzmacnia Siłę Ataku.
19. Kaioken - Umiejętność wyzwalająca ukryte zasoby siły. Wzmacnia Siłę Ataku, Atak Krytyczny oraz Unik.
20. Kaiokenx10 - Wzmacnia Siłę Ataku, Atak Krytyczny i Unik Dziesięciokrotnie lecz zmniejsza Defensywę.
30. Transmision - Umiejętność pozwalająca na błyskawiczny teleport w dowolne miejsce w którym znajduje się energia.
31. Energy Back - Umiejetność natychmiastowego przywrócenia Energii KI. Umiejętność z długim czasem ładowania się.
32. Barrier - Umiejętność umożliwiająca stworzenie stacjonarnej bariery ochronnej.
33. Anger - Umiejętność wyzwolenia w sobie pokładów złości które zwiększają siłę. Wzmacnia Siłę Ataku kosztem Celności.
34. Focus Mind - Umiejętność pozwalająca na wyciszenie się oraz skupieniu się na słabych punktach przeciwnika. Wzmacnia Celność oraz Szansę na cios krytyczny.
Powrót do góry Go down
http://bloodlimitpbf.forumpolish.com
 
LISTA WZMOCNIEŃ/PERKÓW/ULTÓW
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
PBF w Uniwersum Dragon Ball :: Strefa Informacyjna :: Ewolucja-
Skocz do: